In zonele in care intrecere pe biciclete mersul pe bicicleta este popular si incurajat, facilitati de ciclu intrecere pe biciclete de parcare folosind standuri pentru biciclete, cu incuietoare mini-garaje, parcuri si patrulau ciclu sunt utilizate pentru a reduce furt jocuri intrecere pe biciclete . Guvernele locale promova mersul pe bicicleta, permitând transportul bicicletelor pe mijloacele de transport public sau prin furnizarea de dispozitive externe de fixare pe vehiculele de transport public. In schimb, intrecere pe bicicleta o absenta de sigure ciclu jocuri cu biciclete de parcare este o plângere recurente de biciclisti din orase cu ponderea modala scazut jocuri cu concurs de ciclism.
Extensive de sisteme de acrobatii cu bicicleta cale bicicleta poate fi gasit in unele jocuri cu vehicule orase. Astfel de trasee dedicate de multe ori trebuie sa fie partajate cu patinatori in linie, scutere, skateboarderi, si pietoni. Separarea traficului auto intrecere cu biciclete si biciclete in orase a avut succes mixte, atât in ceea ce priveste siguranta si acrobatii cu bicicleta promovarea bicicletei. La un moment dat cele doua jocuri cu pariuri fluxuri de trafic in mod inevitabil se intersecteaza, de multe ori intr-un mod haotic si aglomerate. Studiile au demonstrat intrecere ca, datorita incidenta ridicata a accidentelor la aceste site-uri, unele astfel de sisteme separate de fapt, poate creste numarul de intrecere cu biciclete coliziuni auto-biciclete.
Bicicletele sunt considerate un mijloc durabil de transport, potrivit in jocuri vehicule special pentru uz urban si pentru distante jocuri cu biciclete relativ scurte atunci când sunt utilizate pentru transport (fata de recreere). Studii de caz si bune practici (din orasele jocuri acrobatii cu bicicleta europene si unele exemple la nivel mondial), care sa promoveze si sa stimuleze acest tip de ciclism jocuri intrecere cu biciclete functionale in orase pot fi gasite la ELTIS, portal Europei pentru transportul local.
In tarile de Jos, de circulatie cu bicicleta sunt larg raspândite si intrecere pe biciclete sunt (in orase), inchis la scutere. Biciclisti in tarile de Jos sunt bine protejate ca legea isi jocuri vehicule asuma participant puternic (de exemplu, conducatorului auto) este vinovat nevinovat pâna la proba (de exemplu, este vinovat in toate accidentele de intrecere pe biciclete trafic care implica mai slabe daca nu se demonstreaza a opus este furnizat). In plus, intrecere cu biciclete soferii stiu sa astepte un volum mare de trafic biciclist. Datorita acestor aspecte numarul de coliziuni auto-bike cu consecinte grave nu este alarmant de mare in tarile jocuri online
See this Amp at http://amplify.com/u/brw80